Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Проблема ти се решава лесно ако те интересува ЛС. За пореден път бошаджийте се изказаха
    Що не споделиш?
    Нали за това е форум!!!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Аааа, видях, че в една друга тема по-надолу по подобен проблем си бил доста по-изчерпателен, но все пак.
      Макар, че във форума има изписана доста полезна информация за подобни проблеми, но изка повече търпение.

      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%E2%E0%ED%E5
      Last edited by haljscho; d.m.y г., 23:11.
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        да не ти е нацепен маркуча от интеркулера към двигатела?

        Comment


        • #19
          да използвам и аз тази тема,има ли смисъл да се слага KN филтър на мястото на обикновенния,по точно какъв е ефекта?Става въпрос за 2.4 двигател.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

          Comment


          • #20
            Ефектът би бил най-вече психологически
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Що не споделиш?
              Нали за това е форум!!!
              Извинявам се мислех че е ясно Проблема идва от геометрията турбината не се разтоварва правилно преразвърта се и свири - обикновенно и спрасква някой маркуч поради високото налягане На бош диагностиката (а и не само) колата показва грешка в мап сензора - да ама не мапа си е наред просто турбината го изтаванва и светва инжекциона
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Извинявам се мислех че е ясно Проблема идва от геометрията турбината не се разтоварва правилно преразвърта се и свири - обикновенно и спрасква някой маркуч поради високото налягане На бош диагностиката (а и не само) колата показва грешка в мап сензора - да ама не мапа си е наред просто турбината го изтаванва и светва инжекциона
                Благодаря за отговора.
                Та разбрах от къде идва проблема, но не разбрах как се решава. В смисъл от управлението му а не от самото турбо.
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  сваля се турбото, разглобява се откъм горещата част и се кисне, чисти, докато лопатките на направляващото апаратче започнат да се движат свободно. Имаше из темите някъде степ-бай-степ упътване със снимки как се прави
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                    сваля се турбото, разглобява се откъм горещата част и се кисне, чисти, докато лопатките на направляващото апаратче започнат да се движат свободно. Имаше из темите някъде степ-бай-степ упътване със снимки как се прави

                    Благодаря. Чел съм я тая тема.
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от marianski Покажи съобщение
                      Здравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...
                      колеги имам същия проблем,смемих мап датчика лампата пак свети но негуби мощност. маркучите на турбото трябва да проверя, ако от там не е в сервиза.
                      156 2.4 JTD '99 EX

                      Comment


                      • #26
                        Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
                          Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..

                          Мога да ти кажа само за армировката - при мене е сцепен маркуча и с кво ли не го лепих... нищо не става - тва е маркуч който се раздува и охлабва в един момент лепенките. Така че спасението е нов.
                          Относно маслото - някой друг да каже - и при мен е така - самия маркуч е омаслен, и сцепен, при подаване на гас не изпушва(или поне не е видимо)

                          П.П. Сега колата ти върви ли нормално? Мойта като го сцепи започна да не върви както трябва след 3000 оборота
                          sigpic
                          Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
                            Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..
                            Купи си нов маркуч и друго не барай, това че има масло е нормално все турбото е над 10годишно Спокойно нищо му няма, ако разбира се на ти намалява значително нивото маслото
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              ами да ти кажа осетих че нещо мощноста падна и реших да прегледам тръбите по турбото и видях тази цепка 2 см е а оказва влияние ... мисля че в високите е мудна. но в 2500 си върви що годе добре

                              ---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------

                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Купи си нов маркуч и друго не барай, това че има масло е нормално все турбото е над 10годишно Спокойно нищо му няма, ако разбира се на ти намалява значително нивото маслото
                              Щом за маслото е нормално да има др не ме притеснява тогава.. а колко струва нов този мъркуч ?
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
                                ами да ти кажа осетих че нещо мощноста падна и реших да прегледам тръбите по турбото и видях тази цепка 2 см е а оказва влияние ... мисля че в високите е мудна. но в 2500 си върви що годе добре

                                ---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------



                                Щом за маслото е нормално да има др не ме притеснява тогава.. а колко струва нов този мъркуч ?
                                Нов 118лв оригинален!
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X